Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
金龜子是吃什麼東西啊??
May 11th 2013, 03:18

有一天,我和我媽出去散步,我走在一個小小的路上(平衡感那種),我差點踩到一隻金龜子,我就把牠抓回家,但是不知道要給牠吃什麼,所以就給牠一小塊蘋果,隔天牠大了一個便,蘋果還剩一小塊。

不過,牠到底吃什麼呀??我看榕樹的氣根上很多金龜子耶!!所以牠是吃榕樹的葉子嗎??牠除了吃水果以外,牠吃什麼葉子啊??

還有金龜子要怎麼養??

只要給我 我問的問題就好了,習性那些..我大都知道了!!拜託大家!!謝謝!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    spl539 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()