close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 紀念日
May 13th 2013, 12:03

作者dkboss (阿砲)

看板AllTogether

標題[徵女] 紀念日

時間Mon May 13 12:03:27 2013

炎亞綸 紀念日 我要永遠記得 這一天 我勇敢了 回到熟悉地點 溫習妳的每一刻 突然覺得很感激 我還活著 我要永遠記得 這一天 我微笑了 為了不讓妳心疼 我對自己說 不停對我說 我要我快樂 歌詞縈繞在耳邊一遍又一遍,跟自己喜歡的人過紀念日,我想應該不難 但是要遇見對的人應該不容易 關於我,29歲,男生,180cm/77kg 台北上班族 文化創意產業 主打流行音樂 行政主管職 對新加坡跟吉隆坡有點熟,每季都要代替總經理去看看子公司業務推展情況 五月底又要去了,機票已訂,我可以幫你買肉骨茶 沒錢沒車沒房沒負債 只有努力賺錢,共創未來的一顆心 可以來信交換line或skype 交朋友也可以囉 感謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.250.30.214

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    spl539 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()