Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
現在可能考上縣立高中?
May 16th 2013, 20:14

我是102年的基測生
距上一次模擬考PR值49
我想考縣立壽山高中普通or廣設科
(我們學校模擬考PR73的人預測學校就是壽山高中)
基測剩23天
我一.二年級都有在讀 二下才漸漸怠惰
而且從大概剩70天的時候都有再看書
目前大概看了三分之一~三分之二
我想問要是我從現在開始很認真的讀
可以考上壽山高中嗎?!

我常常都會熬夜念書
一熬最長就是整夜 最短也要到2點多左右
我同學都說這樣不好
可是我真的會來不及看完 怎麼辦?!

謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    spl539 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()