Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
[租屋] 北區可以貓咪獨立套房
May 9th 2013, 20:36

作者akimo0204 (akimo)

看板TaichungBun

標題[租屋] 北區可以貓咪獨立套房

時間Thu May 9 20:36:07 2013

http://rent.591.com.tw/rent-detail-1928177.html 這是我房東的房子 我目前住六樓 要租的是四樓 一樓10戶以內 這邊安靜單純 吃飯漢口路就可以買 到一中逢甲都很近 冷氣脫水機冰箱都有 實際屋況比照片好 我有去看過 寵物方面 房東只接受貓咪喔^^ 因為是大樓 怕吵到鄰居 有電梯無管理費 直接收台電帳單繳電費 不用再被賺一手 有興趣可以直接跟我房東聯絡 我只是代po^^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.126.51.45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    spl539 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()